Sebat Haber | 'Haber Sizsiniz'
Son Dakika
AĞAOĞLU VE YÖNETİMİNİN DEVAM ETMESİ LAZIM .. Yol trafiğe açıldı Trabzon Türkiye’nin Birleştirici Çimentosudur İYİ PARTİ’DEN HER GÜN 1 ÜYE KAMPANYASI KENT KONSEYİ BASIN AÇIKLAMASI YATI MURAT ÜÇÜNCÜ'DEN ÖNEMLİ MESAJLAR CHP'de bazı belediye başkan adayları belli oldu AK PARTİ ADAYLARINI TANITTI BAŞKAN TÜRKMEN’E ZİYARET Yılın takası: Al Tolgay'ı, ver Burak'ı ADNAN YOLA KAVUŞACAK DAVUT ÇAKIR SAHAYA İNDİ Trabzon'da yayla evine operasyon! ALİ GÜNGÖR BAŞKAN YARDIMCISI OLDU MHP'DE İNCEHASAN ADAY ADAYI OLDU Adaylık Süresi Cumaya Kadar Uzatıldı SEBAHATTİN YAZICI YAZDI AKDER KONGE YAPTI Akçaabat Eğitim Bir-Sen den ziyaret GEDİKLİ ADAY ADAYI OLDU.
KENT KONSEYİ BASIN AÇIKLAMASI YATI
KENT KONSEYİ BASIN AÇIKLAMASI YATI
 
MURAT ÜÇÜNCÜ'DEN ÖNEMLİ MESAJLAR
MURAT ÜÇÜNCÜ'DEN ÖNEMLİ MESAJLAR
 
AK PARTİ ADAYLARINI TANITTI
AK PARTİ ADAYLARINI TANITTI
2018 haberleri
 
BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN DUYURU
2018 YILINA AİT EMLAK, ÇEVRE TEMİZLİK, İLAN VE REKLAM VERGİSİ 2. TAKSİTİ
6 Kasım 2018 Salı 08:23

 
SEMPOZYUMDA DOLU DOLU İKİ GÜN
Akçaabat Belediyesince 2.’si düzenlenen Uluslararası Dünden Bugüne Akçaabat Sempozyumu 12 Ekim 2018 tarifinde başladı.
14 Ekim 2018 Pazar 08:09

 
Büyükşehir Belediyesi dershanesinde eğitime başlandı
Trabzon Büyükşehir Belediyesinin 2012 yılında uygulamaya koyduğu, ücretsiz oluşundan dolayı dönemin önde gelen dershanelerinin tepki gösterdiği Üniversiteye Hazırlık Destekleme ve Yetiştirme Kursu, 2018-2019 eğitim-öğretim dönemine 1385 öğrenci ile başladı.
11 Ekim 2018 Perşembe 08:14

 
Şehir Tiyatrosu gönüllü oyuncu seçmeleri yapıldı
Trabzon Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu 2018-2019 dönemi gönüllü oyuncu seçmeleri gerçekleştirildi.
8 Ekim 2018 Pazartesi 15:56

 
AVRASYA STARTI VERDİ
2010 yılında eğitim hayatına başlayan ve Türkiye’de eğitimde fark oluşturan Avrasya Üniversitesi 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı açılış töreni gerçekleşti.
24 Eylül 2018 Pazartesi 18:00

 
İSTANBUL'DA AKÇAABAT RÜZGARI
20- 23 Eylül 2018 tarihleri arasında Yenikapı Etkinlik alanında düzenlenen İstanbul Trabzon Tanıtım Günleri'nin açılışı büyük coşku içerisinde yapıldı.
21 Eylül 2018 Cuma 19:07

 
DİKKAT! ELEKTRİK KESİNTİSİ VAR
Akçaabat’ta 22-23 Eylül 2018 tarihinde saat 09.00 ile 16.00 arasında Yatırım tesislerinin devreye alma çalışması nedeniyle ilçenin bazı mahallelerine elektrik verilmeyecek.
21 Eylül 2018 Cuma 11:24

 
2018 YILININ AHİSİ AKÇAABAT'TAN
2018 YILININ AHİSİ HAKKI AYDIN
19 Eylül 2018 Çarşamba 18:55

 
ADEM ÇELİK’TEN 2018-2019 EĞİTİM YILI MESAJI
Milliyetçi Hareket Partisi MHP Akçaabat İlçe Başkanı Adem Çelik bugün başlayan 2018-2019 eğitim ve öğretim yılı dolaysıyla bir mesaj yayınladı.
17 Eylül 2018 Pazartesi 20:22

 
Sarıtaş İmam hatip’te ders zili çaldı.
Akçaabat’ın Köklü Eğitim Kurumlarından Sarıtaş İmam hatip Ortaokulunda 2018-2019 eğitim öğretim dönemi için ders zili çaldı.
17 Eylül 2018 Pazartesi 20:04

 
AKÇAABAT’TA YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI COŞKUSU
2018-2018 Eğitim –öğretim yılının 17 Eylül Pazartesi günü başlaması dolayısıyla Atatürk Parkı’nda çelenk sunma töreni yapıldı.
17 Eylül 2018 Pazartesi 18:49

 
Ders zili çaldı
2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı’nın başlaması vesilesiyle düzenlenen törende Trabzon Valisi Yücel Yavuz ve Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu ilk ders zilini çalarak eğitim-öğretimin startını verdi.
17 Eylül 2018 Pazartesi 18:41

 
BAŞKAN, YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILINI KUTLADI
Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, 2018-2019 eğitim öğretim yılı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
17 Eylül 2018 Pazartesi 08:46

 
BELEDİYEDEN EĞİTİM ÖNCESİ OKUL TEMİZLİĞİ
Akçaabat Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, 2018-2019 eğitim öğretim yılı öncesi öğrencilerin temiz bir ortamda eğitim almalarını sağlamak amacıyla ilçe genelindeki okullarda temizlik çalışmaları gerçekleştirdi.
13 Eylül 2018 Perşembe 18:38

 
‘TİSKİ HER YERDE VARDIR’
Taka Gazetesi’nin 5 Eylül 2018 tarihli nüshasında “TİSKİ Söğütlü’yü Unutma” başlığıyla yayımlanan haberden ötürü kamuoyunun doğru şekilde bilgilendirilmesi adına aşağıdaki açıklamanın yapılmasına lüzum görülmüştür:
6 Eylül 2018 Perşembe 10:17

 
BALIKÇILAR VİRA BİSMİLLAH DEDİ…
Ülkemizde 2017-2018 balık avı sezonu 15 Nisan 2018 tarihinde sona ermiş, 2018-2019 balık avı sezonu ise 01 Eylül 2018 tarihinde başlamıştır.
3 Eylül 2018 Pazartesi 10:33

 
AKÇAABAT’TA OFF-ROAD HEYECANI
Türkiye Otomobil Federasyonu(TOSFED) ‘nun 2018 yılı faaliyet programında yer alan Karadeniz Off Road Kupası Trabzon2. Ayak yarışları, Akçaabat’ta yapıldı.
3 Eylül 2018 Pazartesi 09:50

 
Büyükşehir Belediyesi 260 bin ton asfalt serdi
Trabzon Büyükşehir Belediyesinin 2018 yılı içinde kendi tesislerinde üreterek mahalle yollarına serdiği asfaltın miktarı 260 bin tona ulaştı.
3 Eylül 2018 Pazartesi 09:46

 
Türkiye-Rusya maçının biletleri satışa çıktı
A Milli Takımımızın Rusya ile 7 Eylül 2018 Cuma günü oynayacağı UEFA Uluslar B Ligi 2. Grup müsabakası biletleri satışa sunuldu.
28 Ağustos 2018 Salı 00:04

 
Trabzon’un Bayramlaşması Bayramın 2. Günü
Trabzon bir Kurban Bayramına daha barış ve huzur içinde girmeye hazırlanıyor. Trabzon’un bu yılki Kurban Bayramı bayramlaşması 22 Ağustos 2018 Çarşamba günü saat 11.00’de 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda (Meydan Parkı) bulunan Büyükşehir Belediye binanın önünde yapılacak.
20 Ağustos 2018 Pazartesi 14:57

 
Esnaf ve sanatkârlara dil öğreniminde yüzde 50 indirim imkânı
18.07.2018, TRABZON, TESOB – Trabzon Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (TESOB) ile American Life Dil Okulları arasında indirim anlaşması imzalandı. Anlaşmaya göre TESOB üyeleri ve birinci derecede yakınları yabancı dil eğitimini yüzde 50 indirimli alabilecek.
18 Temmuz 2018 Çarşamba 00:00

 
Sempozyum Başvuru Süresi Uzatıldı
Akçaabat Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından 12-14 Ekim 2018 tarihlerinde Akçaabat'ta yapılacak Uluslararası Dünden Bugüne Akçaabat Sempozyumunun başvuru süresi 20 Temmuz 2018 Cuma gününe kadar uzatıldı.
13 Temmuz 2018 Cuma 18:02

 
DÜNYA ZOONOZ GÜNÜ
6 Temmuz 2018 Dünya Zoonoz Günü olarak farkındalıklarla anılıyor.
10 Temmuz 2018 Salı 00:48

 
2018-19 Fikstürü Çekildi
Süper Ligde 2018-19 Sezonunun Fikstürü Belli Oldu
9 Temmuz 2018 Pazartesi 15:29

 
Şinik (Akçaabat) OSB Yönetim Kurulu toplandı
03.07.2018, TRABZON, TTSO – Şinik (Akçaabat) Yönetim Kurulu toplantısı, Trabzon Valisi Yücel Yavuz başkanlığında gerçekleştirildi.
4 Temmuz 2018 Çarşamba 20:08

 
Buzağı Desteklemeleri Başvuruları Başladı
Bakanlığımızın hayvancılık desteklemeleri kapsamında 2018 yılında doğan ve ‘2018/21 Sayılı Hayvancılık Desteklemeleri Uygulama Tebliği’nde belirtilen şartları taşıyan buzağılar için destekleme başvuruları 02 Temmuz – 31 Ağustos 2018 tarihleri arasında İlçe Müdürlüklerine yapılacaktır.
4 Temmuz 2018 Çarşamba 19:18

 
MESLEKİ EĞİTİMDE SINAVLAR DEVAM EDİYOR
Akçaabat Mesleki Eğitim Merkezi 19 06 2018 ile 29 06 2018 tarihleri arasında yapılan kalfalık ve ustalık sınavlarında 188 Kalfa adayı 94 Usta adayı sınavlarını yapmaya devam etmektedir
28 Haziran 2018 Perşembe 18:07

 
Büyükşehir çalışıyor, halk takdir ediyor
Trabzon Büyükşehir Belediyesi, il genelinde yol seferberliğine devam ediyor. 2018 yılında mahalle yollarında 400 bin ton asfalt serme hedefiyle çalışmalarını sürdüren Büyükşehir Belediyesinin çalışmaları mahalle sakinleri tarafından takdirle karşılanıyor.
25 Haziran 2018 Pazartesi 22:03

 
AKÇAABAT'TA NE KADAR OY VAR?
24 Haziran 2018 tarihinde yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekilliği Genel Seçimi’nde artık söz sırası seçmene geldi. Akçaabat’ta 89 bin 71 seçmen hafta sonunda ülkeyi yönetecek kadroları seçmek için sandık başına gidecek.
23 Haziran 2018 Cumartesi 17:14

 
Büyükşehir Belediyesi asfaltta gaza bastı
2018 yılı asfalt sezonunu 400 bin ton asfalt serme hedefi ile açan Trabzon Büyükşehir Belediyesi, 19 Haziran itibariyle mahalle yollarına 130 bin ton asfalt serdi.
19 Haziran 2018 Salı 07:31

 
Borcu olan vatandaşlara müjde
Bazı Alacakların Yeniden Yapılandırılmasına Dair 7143 Sayılı Kanun kapsamında Trabzon Büyükşehir Belediyesinin alacaklı olduğu 31 Mart 2018 öncesi; kira ücreti, ecrimisil ücreti, emlak vergisi, çevre temizlik vergisi, ilan ve reklam vergisi, eğlence vergisi, elektrik ve havagazı tüketim vergisi, işgaliye harçları ve diğer harçlar, katı atık ücreti, harcama iştirak payları ile TİSKİ Genel Müdürlüğünün alacaklı olduğu içme suyu ve atıksu ücretleri yeniden yapılandırılıyor.
18 Haziran 2018 Pazartesi 12:42

 
SEVİNÇ,COŞKU VE HÜZNÜ BİR ARADA YAŞADIK
25.05.2018 Cuma günü okulumuz bahçesinde düzenlediğimiz mezuniyet töreninde coşku ve hüznü bir arada yaşadık.
26 Mayıs 2018 Cumartesi 18:40

 
İŞTE İYİ PARTİ'NİN ADAYLARI
İYİ Parti'de yapılan son değerlendirmelerle birlikte 24 Haziran 2018 adayları belli oldu.
21 Mayıs 2018 Pazartesi 16:10

 
MURAT GEDİKLİ'DEN RAMAZAN MESAJI
Öncelikle 24 Haziran 2018 günü yapılacak olan seçimlerin vatanımıza, milletimize ve tüm Türk – İslam coğrafyasında hayırlara vesile olmasını dilerim.
16 Mayıs 2018 Çarşamba 13:19

 
AKÇAABAT ANADOLU LİSESİ MEZUN VERDİ
Akçaabat Anadolu Lisesi 2017/2018 Eğitim öğretim yılı mezuniyet töreni velilerin, öğrencilerin ve öğretmenlerin katılımıyla okul bahçesinde kutlandı.
15 Mayıs 2018 Salı 19:08

 
KUT’ÜL AMARE UNUTULMADI
Akçaabat Anadolu İmam Hatip Lisesi, 30 Nisan 2018’de Kut’ül Amare Zaferi’nin 102. Yıl dönümü sebebiyle Erol Günaydın Sanat Merkezinde anma programı düzenledi.
2 Mayıs 2018 Çarşamba 18:33

 
TESOB'un yeni başkanı belli oldu
Trabzon Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği (TESOB) 2018 yılı Olağan Genel Kurulu bugün Novotel’de yapıldı. TESOB'un mevcut başkanı Metin Kara tekrar başkan seçildi.
1 Mayıs 2018 Salı 17:54

 
Durmak yok asfalta devam
Geride kalan 4 yılda mahalle yollarına 1 milyon ton asfalt seren ve 2018 sezonunu 350-400 bin ton asfalt serme hedefi ile açan Trabzon Büyükşehir Belediyesi bu kapsamda çalışmalarına aralıksız olarak devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi ekipleri her gün birçok farklı noktada asfaltlama çalışması gerçekleştiriyor.
1 Mayıs 2018 Salı 17:21

 
Cuma hubtesinde şu ifadelere yer verildi
Af, Arınma ve Kurtuluş Vesilesi, Berat Gecesi Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından yayınlanan Türkiye Geneli Cuma Hutbesi'nin 27 Nisan 2018 tarihli konusu Af, Arınma ve Kurtuluş Vesilesi: Berat Gecesi olarak belirlendi.
27 Nisan 2018 Cuma 13:04

 
Devam etmek istiyorlar
AK PARTİ Trabzon Milletvekilleri Muhammet Balta, Ayşe Sula Köseoğlu, Adnan Günnar ve Salih Cora, 24 Haziran 2018 Pazar günü yapılacak olan 27. Dönem Milletvekilliği Seçimleri için başvurusunu AK Parti Genel Merkezine yaptı.
26 Nisan 2018 Perşembe 00:48

 
BALIK AVCILIK SEZONUNUN ARDINDAN
01 Eylül 2017 tarihinde başlayan 2017-2018 balık av sezonu 15 Nisan 2018 tarihinde sona ermiştir.
24 Nisan 2018 Salı 17:55

 
ORTAHİSAR’DAN İKİ İSİM VAR
24 Haziran 2018 seçimleri için geri sayım devam ederken Trabzon’dan da milletvekili aday adayları kim olacak sorusu cevabını buluyor
24 Nisan 2018 Salı 05:41

 
Ali Can'dan Memurlara Eğitim
Akçaabat Kaymakamlığı'na bağlı kurumlarda görev yapan memurlara Kaymakamlık toplantı salonunda İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Ali Can tarafından 19.04.2018 tarihinde Büro Yönetimi ve Resmi Yazışma Kuralları Semineri verildi.
19 Nisan 2018 Perşembe 17:51

 
İYİ PARTİ'DEN BASIN BİLDİRİSİ
Malumumuz üzere,24 Haziran 2018 tarihi erken seçim tarihi olarak belirlenmiştir.
19 Nisan 2018 Perşembe 16:56

 
HAYDAR REVİ KADROSUNU KURDU
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla 25 Mart 2018 tarihinde Hayri Gür Spor Salonunda yapılan ve büyük bir coşkuya sahne olan AK Parti Trabzon 6. İl Olağan Kongresinin ardından göreve başlayan yeni yönetimde görev dağılımı yapıldı.
17 Nisan 2018 Salı 15:56

 
HACIOĞLU YİNE BOMBALADI
01.04.2018 tarihli basın açıklamamızdır.
2 Nisan 2018 Pazartesi 15:03

 
TARIMSAL HİZMETLER MÜDÜRÜ AÇIKLADI
2018 Genç Çiftçi Hibe Müracaatları başladı
2 Nisan 2018 Pazartesi 14:48

 
GÜNNAR Akçaabat ilçe teşkilatıyla buluştu.
Ak Parti Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Sn.Recep Tayyip ERDOĞAN’ın katılımıyla Trabzon’da 25 Mart 2018 Pazar günü yapılacak olan AK Parti Trabzon 6. olağan İl Kongresi öncesinde yapılan çalışmalarla ilgili bilgi almak ve değerlendirmelerde bulunmak üzere AK Parti Trabzon Milletvekili Dr. Adnan GÜNNAR Akçaabat ilçe teşkilatıyla buluştu.
19 Mart 2018 Pazartesi 14:50

 
AKÇAABAT TA ELEKTRİK KESİNTİSİ VAR
Akçaabat’ta 18 Mart 2018 tarihinde saat 08.00 ile 10.00 arasında dağıtım sistemine bağlantı çalışmaları kapsamında ilçenin bazı mahallelerine elektrik verilmeyecek.
14 Mart 2018 Çarşamba 16:08

 
Yeni Torba Yasada neler var! İşte 39 madde
Yeni torba yasa detayları milyonlarca vatandaşı yakından ilgilendiriyor. 2018 yeni torba yasa ile af çıkacak mı? Yeni torba tasarının en çok merak edilen maddeleri asgari ücret, konut desteği ve KDV düzenlemesi.
6 Mart 2018 Salı 10:34

 
ÖZGÜNEŞ'TEN YILIN İLK SATIŞ ORGANİZASYONU
Trabzon’da toptan satış alanında faaliyetini sürdüren Özgüneş, 2018 yılının ilk satış organizasyonunu düzenledi
26 Şubat 2018 Pazartesi 17:32

 
MUHTARLAR TOPLANTISI YAPILDI
2018 Yılı Şubat Ayı Muhtarlar Toplantısı Gerçekleştirildi
21 Şubat 2018 Çarşamba 00:25

 
ÖZGÜNEŞ 2018 İÇİN HEDEF KOYDU.
Trabzon Merkezli Özgüneş Firması, 2017-2018 genel değerlendirme ve istişare toplantısını gerçekleştirdi.
12 Şubat 2018 Pazartesi 17:31

 
MESLEKİ EĞİTİMDE USTALIK SINAVLARI DEVAM EDİYOR
Akçaabat Mesleki ve Eğitim Merkezinden Yapılan Açıklamada Şubat 2018 dönemi kalfalık ve ustalık sınavlarına başlamış ve devam etmektedir.
31 Ocak 2018 Çarşamba 20:03

 
EN ANLAMLI KARNE
2017-2018 Eğitim Öğretim yılının ilk yarısı sona ererken bedensel engeli nedeniyle özel eğitim alan Açelya Samast’a karnesi Akçaabat Kaymakamı Soner Şenel, Akçaabat belediye Başkanı Şefik Türkmen ve Milli Eğitim Müdürü Ahmet Üçüncü tarafından evde verildi.
19 Ocak 2018 Cuma 18:19

 
AK PARTİNİN KONUĞU KÖSEOĞLU.
Ak Parti Akçaabat İlçe Teşkilatı 2018 yılının ilk toplantısını Emre Akgün başkanlığında yaptı.
3 Ocak 2018 Çarşamba 18:54

 
MİNİK ELLER AĞAÇ TOHUM DİKTİ
Akçaabat Ziraat Odası Başkanlı tarafından 2017-2018 Eğitim öğretim yılında uygulanmaya başlayan ‘’Toprak Tarım Sevgisi’’ projesinin dördüncü uygulaması Söğütlü Anaokulunda gerçekleştirildi.
22 Aralık 2017 Cuma 17:33

 
TRABZON 'MEYDAN'LANIYOR.
Meydan Parkı’nda hemşehrileri ile bir araya gelen Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, birinci ve ikinci etap çalışmalarını tamamladıkları Meydan Parkı’nda üçüncü etabın yapımına 2018’de başlayacaklarını ifade ederken Trabzon şehir merkezine ayrıca Karagöz Meydanını kazandırmakta olduklarını dile getirdi.
21 Aralık 2017 Perşembe 17:59

 
GÜNNAR,TBMM’DE KONUŞTU
AK Parti Trabzon Milletvekili Dr. Adnan Günnar TBMM’nin 2018 bütçe görüşmelerinde konuştu.
18 Aralık 2017 Pazartesi 07:11

 
BELEDİYE BÜTÇELERİ ONAYLANDI
Belediyelerin 2018 mali yılı bütçeleri onaylandı
25 Kasım 2017 Cumartesi 18:07

 
140 bin öğrenci ders başı yaptı.
Trabzon'da bugün 2017-2018 Eğitim-Öğretim yılının açılması ile birlikte 140 bin öğrenci ders başı yaptı.
18 Eylül 2017 Pazartesi 09:37

 
Akgün'den Eğitim Mesajı
AK Parti Akçaabat İlçe Başkanı Emre Akgün, 2017-2018 eğitim-öğretim yılı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
18 Eylül 2017 Pazartesi 08:40

 
Trabzon Yeşilay'dan velilere çağrı!
2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılının bugün başlaması nedeniyle, yaklaşık 19 milyon öğrenci dersbaşı yapıyor.
17 Eylül 2017 Pazar 19:23

 
Balıkçılar Yeni Sezona Vira Bismillah Dedi
01 Eylül 2017 tarihinde başlayan 2017-2018 balık av sezonunun balıkçılarımıza ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ederiz. Sezonun açılması ile ortaya çıkan görüntüye göre, avlanan balık miktarı önceki yıllara oranla oldukça düşük olması balıkçılarda tedirginlik yaratmıştır.
11 Eylül 2017 Pazartesi 21:42

 
Okul Güvenliği Masaya Yatırıldı
2017-2018 Eğitim Öğretim döneminde Okulların Çevresinde Alınacak Güvenlik
9 Eylül 2017 Cumartesi 15:48

 
Trabzonspor Konya ile başlıyor
Süper Lig’de 2017-2018 sezonu fikstürü çekildi…
11 Temmuz 2017 Salı 00:00

 
2018 Birim Fiyatları Belirlendi
Akçaabat Belediyesince esaslı ve derinlemesine yapılan çalışma sonucunda edinilen tecrübeler doğrultusunda, ilçe genelindeki 73 mahallenin 2018 yılı asgari ölçüde arsa M2 birim fiyatları belirlendi.
1 Haziran 2017 Perşembe 17:16

 
Trabzon'a Şehir Hastanesi Ne Zaman Yapılacak?
AK Parti Trabzon Milletvekili ve MKYK üyesi Süleyman Soylu, Trabzon Şehir Hastanesi'nin yapımının 2018 yılında biteceğini söyledi.
29 Eylül 2015 Salı 18:55

 
Trabzon İçin Kritik Olan YoL Ne Zaman Bitecek?
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Kanuni Bulvarı’nın tüm bölümleri ile 2018 yılı sonuna kadar hizmete girmesinin planlandığını söyledi.
11 Eylül 2015 Cuma 19:06

 
 
Yazarlar
Anket
TRABZONSPOR ÖZE DÖNMELİ Mİ?
DÖNMELİ
DÖNMEMELİ
KARARSIZIM
Namaz Vakitleri
İmsak
05:17
Güneş
07:02
Öğlen
12:17
İkindi
14:52
Akşam
17:10
Yatsı
18:43
Çok Okunanlar