Sebat Haber | 'Haber Sizsiniz'
Son Dakika
AK PARTİ YE REKOR BAŞVURU Eğitim Öğretim Toplantısı Yapıldı Meteoroloji uyardı! ARAÇ SAHİPLERİNİ UYARDI! TOPLU HAREKETE SUÇ DUYURUSU Murat Zorluoğlu ve Haydar Revi; Aynı düğüne uçtular Türkiye'de ilk kez uygulanacak Cumhuriyet tarihinde yapılmayanı yaptık Yerel seçim takvimi Resmi Gazete'de yayımlandı CEMİL PEHLEVAN'IN ACI GÜNÜ Yönetici Gelişiminde Yenilikçilik AK PARTİ AKÇAABAT TA TEMAYÜL YAPTI Fındık Bahçelerinde Bakım Zamanı Çayırbağı’nda içme suyuna büyük yatırım TRABZONSPOR MAÇINI KİM YÖNETECEK Tren kazasından Trabzon'a acı haber! DİKKAT ELEKTRİK KESİNTİSİ Akçaabat'ta Resim Sergisi Açılacak FACİANIN EŞİĞİNDEN DÖNÜLDÜ Örs,vatandaşı dinledi.
ARAÇ SAHİPLERİNİ UYARDI!
ARAÇ SAHİPLERİNİ UYARDI!
 
TOPLU HAREKETE SUÇ DUYURUSU
TOPLU HAREKETE SUÇ DUYURUSU
 
MECLİS ÜYELİĞİNE KAÇ KİŞİ BAŞVURDU
MECLİS ÜYELİĞİNE KAÇ KİŞİ BAŞVURDU
2019 haberleri
 
Tiski'nin 2019 bütçesi ne kadar?
TİSKİ Genel Müdürlüğünün 2019 bütçesi 562 milyon TL
28 Kasım 2018 Çarşamba 16:01

 
Akçaabat'ın 2019 Bütçesi Ne kadar Oldu.
Trabzon'da belediye bütçeleri belli oldu.Trabzon'da belediyelerin 2019 yılı bütçeleri karara bağlandı.
23 Kasım 2018 Cuma 18:51

 
EN FAZLA BAŞVURU NEREDEN GELDİ
AK Parti 2019 Trabzon Belediye Başkan aday adayları belli oldu
17 Kasım 2018 Cumartesi 15:49

 
Dernekpazarı Belediye Başkan Aday Adayı
Trabzon'un en genç Belediye Başkan Aday Adayı Olan Akyol; DERNEKPAZARI İÇİN HİZMETTE DAHA İLERİYE 2019 yerel seçimleri öncesi Trabzon'un Dernekpazarı ilçesinde Belediye Başkan Aday Adayı olan Ersin Akyol, iddialı.
9 Kasım 2018 Cuma 08:13

 
AK Parti İl başkanı istifa etti!
AK Parti Ordu İl Başkanı Uğur Çelenk, 2019 yerel seçimlerinde Ordu Büyükşehir Belediye Başkanlığı aday adaylığı için görevinden istifa etti.
19 Ekim 2018 Cuma 17:18

 
SÜMELA İÇİN GELDİ
FENER Rum Patriği Bartholomeos, Doğu Karadeniz gezisi için geldiği Trabzon'da, Maçka ilçesindeki dünyaca ünlü Sümela Manastırı'nı gezerek, restorasyon çalışmalarını inceledi. Bartholomeos, uzun süredir kapalı olan manastırda, 15 Ağustos 2019 tarihinde ayin yapacaklarını söyledi.
14 Ekim 2018 Pazar 08:27

 
Büyükşehir Belediyesi dershanesinde eğitime başlandı
Trabzon Büyükşehir Belediyesinin 2012 yılında uygulamaya koyduğu, ücretsiz oluşundan dolayı dönemin önde gelen dershanelerinin tepki gösterdiği Üniversiteye Hazırlık Destekleme ve Yetiştirme Kursu, 2018-2019 eğitim-öğretim dönemine 1385 öğrenci ile başladı.
11 Ekim 2018 Perşembe 08:14

 
Ortahisar Belediyesi için ilk aday adayı belli oldu
Haber61'in haberine göre 2019 Mart ayında yapılacak olan yerel seçimler öncesinde Trabzon’da aday adayları ortaya çıkmaya başladı.
10 Ekim 2018 Çarşamba 18:41

 
Şehir Tiyatrosu gönüllü oyuncu seçmeleri yapıldı
Trabzon Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatrosu 2018-2019 dönemi gönüllü oyuncu seçmeleri gerçekleştirildi.
8 Ekim 2018 Pazartesi 15:56

 
Ferrero fabrikayı kapattı 300 işçi işsiz kaldı
30 yıldır faaliyette olan fabrikanın kapatılmasının ardından 300 kişilik işçi grubuna yetkililer tarafından tebliğ edilen kararda, işçilerin 27 Temmuz’dan 15 Ocak 2019 tarihine kadar ücretli 6 aylık izne çıkartıldığı ve fabrikanın askıya alındığı söylendi.
5 Ekim 2018 Cuma 19:34

 
AVRASYA STARTI VERDİ
2010 yılında eğitim hayatına başlayan ve Türkiye’de eğitimde fark oluşturan Avrasya Üniversitesi 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı açılış töreni gerçekleşti.
24 Eylül 2018 Pazartesi 18:00

 
ADEM ÇELİK’TEN 2018-2019 EĞİTİM YILI MESAJI
Milliyetçi Hareket Partisi MHP Akçaabat İlçe Başkanı Adem Çelik bugün başlayan 2018-2019 eğitim ve öğretim yılı dolaysıyla bir mesaj yayınladı.
17 Eylül 2018 Pazartesi 20:22

 
Sarıtaş İmam hatip’te ders zili çaldı.
Akçaabat’ın Köklü Eğitim Kurumlarından Sarıtaş İmam hatip Ortaokulunda 2018-2019 eğitim öğretim dönemi için ders zili çaldı.
17 Eylül 2018 Pazartesi 20:04

 
Ders zili çaldı
2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı’nın başlaması vesilesiyle düzenlenen törende Trabzon Valisi Yücel Yavuz ve Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu ilk ders zilini çalarak eğitim-öğretimin startını verdi.
17 Eylül 2018 Pazartesi 18:41

 
BAŞKAN, YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILINI KUTLADI
Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, 2018-2019 eğitim öğretim yılı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
17 Eylül 2018 Pazartesi 08:46

 
BELEDİYEDEN EĞİTİM ÖNCESİ OKUL TEMİZLİĞİ
Akçaabat Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, 2018-2019 eğitim öğretim yılı öncesi öğrencilerin temiz bir ortamda eğitim almalarını sağlamak amacıyla ilçe genelindeki okullarda temizlik çalışmaları gerçekleştirdi.
13 Eylül 2018 Perşembe 18:38

 
BALIKÇILAR VİRA BİSMİLLAH DEDİ…
Ülkemizde 2017-2018 balık avı sezonu 15 Nisan 2018 tarihinde sona ermiş, 2018-2019 balık avı sezonu ise 01 Eylül 2018 tarihinde başlamıştır.
3 Eylül 2018 Pazartesi 10:33

 
Akçaabat’ta seçim kazanı kaynıyor
2019 Mahalli İdare Seçimlerine 7 ay kala Trabzon’un en önemli ilçelerinden biri olan Akçaabat’ta adaylığı konuşulan isimler öne çıkmaya başladı.
17 Ağustos 2018 Cuma 20:23

 
ADAY HAVUZU OLUŞTURULACAK
SAADET Partisi Trabzon İl Başkanı Cevat Kurt, Mart 2019’da yapılması planlanan yerel seçimlere ilişkin çalışmalarını sürdürdüklerini ve bir aday havuzu çalışması içinde olduklarını söyledi.
9 Ağustos 2018 Perşembe 13:24

 
SAADET PARTİSİ İL BAŞKANI İLÇELERDE
Saadet Partisi Trabzon il başkanlığı 2019 yılı hedeflerine ulaşmak için işi sıkı tutuyor.
14 Mart 2018 Çarşamba 10:28

 
Belediyeler Tokat'ta Toplantı Yaptı
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, AK Parti Yerel Yönetimler Başkanlığının düzenlediği, “AK Belediyeler 2019 Yolunda” sloganıyla hazırlanan ve 15 il belediyesi ile 3 büyükşehir belediye başkanının bulunduğu AK Parti’li belediye başkanlarının Karadeniz Bölge Toplantısına katıldı.
17 Şubat 2018 Cumartesi 18:39

 
ÖZNUR ÇALIK:HEDEFİMİZ 60+1’DİR
AK Parti Trabzon İl Başkanlığını ziyaret eden AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Öznur Çalık, "2019 seçimlerinde bizim hedefimiz Allah nasip ederse 60+1'dir.
13 Ocak 2018 Cumartesi 19:37

 
MİLLİ GÖRÜŞ FIRTINASI!
Saadet Partisi 2019 seçimlerine hazırlık startını verdi. Trabzon’da yüzlerce araçla şehir turu atan SP Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu ve beraberindeki partililer Saadet Partisi Trabzon 7. Olağan il kongresinde buluştu. İstanbul’da düzenlenen 2019 hamle programına telekonferansla katılan Karamollaoğlu hükümete eleştirilerde bulundu.
12 Kasım 2017 Pazar 17:05

 
10 belediye başkanı yolcu?
Ak Parti , 2019 yılının mart ayında yapılacak yerel seçimlerden önce başarısız belediye başkanları için başlattığı görevden alma operasyonunu iki ay içinde tamamlayacak. Operasyonun 10 kadar belediye başkanını kapsadığı belirtiliyor. Bu operasyonun kamuoyuna yansımalarını ölçmek için anket yaptırılıyor.
18 Ekim 2017 Çarşamba 08:16

 
Tonya için çok önemli turizm hamlelerimiz olacak
Tonyalı hemşehrileri ile iftar programında bir araya gelen Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, “Tonya için çok önemli turizm hamlelerimiz olacak. 2019’a geldiğimizde yol sorunlarını da büyük ölçüde gidermiş olacağız” dedi.
19 Haziran 2016 Pazar 05:11

 
Trabzon'da Gülcemal Projesi'nde son durum
Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu’nun Vizyon 2019 Projeleri arasında yer alan Sahil Dolgu Projesi’nin (Gülcemal) tahkimat çalışmaları hızla devam ediyor.
15 Aralık 2015 Salı 18:02

 
Trabzon Bir Numara Olacaktır.
AK Parti MKYK Üyesi ve Trabzon Milletvekili Süleyman Soylu, "Trabzon önümüzdeki 4 yıl içerisinde 2019'a gidene kadar, Türkiye'nin engellli dostu açısından en iyi şehirlerinden birisi haline gelecek"dedi.
10 Ekim 2015 Cumartesi 18:35

 
 
Yazarlar
Anket
TRABZONSPOR ÖZE DÖNMELİ Mİ?
DÖNMELİ
DÖNMEMELİ
KARARSIZIM
Namaz Vakitleri
İmsak
05:43
Güneş
07:32
Öğlen
12:28
İkindi
14:48
Akşam
17:02
Yatsı
18:39
Çok Okunanlar